Medytacja i pomoc? Korzyści i zaskakujące minusy sztuki medytacji

Wszyscy słyszeliśmy o zaletach medytacji na nudności. Ci wystarczająco zdyscyplinowani, aby regularnie ćwiczyć, otrzymują większą kontrolę nad falami mózgowymi, znanymi jako rytmy alfa, co prowadzi do lepszego skupienia i może pomóc złagodzić ból. Oprócz uspokojenia umysłu i ciała, medytacja może zmniejszyć oznaki stresu u osób z zaburzeniami lękowymi. Rygorystyczne badania poparły oświadczenia zdrowotne, takie jak te, aby przekonać terapeutów, lekarzy i guru korporacyjnego do uwzględnienia potencjału medytacji.

Cokolwiek to uczucie, po prostu to zauważ. Jeśli musisz ruszać, aby złagodzić prawdziwy ból, zrób to. Ale staraj się nie reagować - oznaczając doświadczenie dobre lub złe - nawet jeśli jest to nieprzyjemne. Zamiast tego po prostu uznaj, co czujesz, i kontynuuj skanowanie ciała. Oczywiście, jeśli zdajesz sobie sprawę, że twój umysł zboczył, po prostu zanotuj tę myśl i zwróć uwagę na ciało.

Podobnie, może pomagać medytować w tym samym miejscu każdego dnia. Nie jest to konieczne, ale może pomóc zminimalizować możliwość rozproszenia i wędrówki. Nie trzeba zagiąć nóg w pozycji lotosu, a nawet siedzieć na podłodze. Wystarczy znaleźć wygodne miejsce, gdzie można usiąść w pozycji pionowej, a gdzie nie będziesz zbyt rozproszony. Ważną sprawą jest to, że trochę czasu poświęcamy na spokój i po prostu zwróćmy uwagę na to, co dzieje się w naszym życiu wewnętrznym ", powiedziała pani Brach.

Zwolennicy religii sikh również wierzą, że miłość przychodzi przez medytację na imię pana, ponieważ medytacja tylko buduje pozytywne emocje w sobie, które są namalowane przez nasze działania. Pierwszy Guru z Sikhów, Guru Nanak Dev Ji głosił równość całej ludzkości i podkreślił znaczenie życia życia domowego, zamiast wędrować po okolicznych dżunglach medytujących, które to popularne wówczas praktyki. Guru głosił, że możemy otrzymać wyzwolenie z życia i śmierci, żyjąc całkowicie normalnym życiem rodzinnym i rozpowszechniając miłość wśród ludzi niezależnie od religii.


Jak dotąd powiedziałbym, że medytuje od ponad roku, jednak musiałem się nauczyć i poprawić swoją praktykę w czasie. Zacząłem od tego, co można by tylko zrównać z zazen ", skupiać się wyłącznie na odczuciu oddechu. Zauważyłem jednak, że otwarta / zamknięta wzrok medytacji wpływa na wynik mojej medytacji. Z otwartymi oczami nie dochodzę do stanu bez myśli, dosłownie, bezmyślnie ..., co nie jest pozytywnym etapem. Po zamkniętych oczach sesji medytacji wydaje mi się bardziej pogrążona w moim doświadczeniu, co jest wielkim uczuciem, ponieważ wszystko jest takie, Znacznie bardziej udoskonalone pod względem doświadczenia, jednak trudno jest nam wytworzyć nowe myśli w danej sprawie. Na przykład wielokrotnie pisałem, a od niedawna rozwinęły się pragnienia ponownego pisania w różnych sprawach politycznych. Jednak gdy zastanawiam nad tematem przedmiotu, trudno jest wygenerować niepowtarzalne perspektywy, takie jak ja, gdy jestem nieobecna w praktyce medytacyjnej.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Uważna medytacja

Pierwsze kroki - medytacja